קולקציית קפסולת אביב חדשה כאן באתר!! משלוח חינם לנקודת שירות ברכישת  2 מטפחות איתכן גם בימים הקשים, חזקות ביחד!!

ימי הפקה – איך עושים את זה?!

ואווו כמה אפשר לדבר על ימי הפקה לספר ולשתף??? הדף קצר מלהכיל את כל הדבר הזה אבל בהחלט אנסה כמה שאני יכולה לתת טעימה מיום כל כך משמעותי עם ארגון של שבועות ובלתמי”ם של הרגע האחרון אבל מה שהכי מדהים שהקסם פשוט קורה!

אז איך בעצם זה מתחיל, אצלי כל הפקה מתחילה מ-אפס, כל קולקציה זה חשיבה אחרת, זאת תפאורה שונה, זה צילום שונה, כי בעיניי הריענון בין ההפקות והדגמים זה מה שיוצר את כל הדבר כל כך מיוחד הזה!

אז קודם כל אני צריכה לחשוב מה המיקום שבו ההפקה תצטלם? המיקום זה מה שמכתיב בעצם כמעט את הכל, איזה “וויב” יהיה, איזה דוגמניות ישתלבו טוב ברקעים, בנופים, בתפאורה ואז בעצם אני צריכה להתאים את הדוגמניות לקולקציה ולדגמים, לא כל אחת תתאים לכל הפקה, כל פעם זה משתנה.

ואז אני צריכה לסגור סטייליסטית שתהיה אחראית על הלבוש של הדוגמניות ושתהיה התאמה עם המטפחות סיפור לא פשוט עם הרבה חשיבה עד הפרטים הקטנים, והאקססוריז, עבורכן לפעמים זה נראה פשוט כי אתן באמת רואות את התוצר הסופי, אבל הסטייליסטית ביום כזה עובדת קשה ומביאה הרבה מאוד בגדים כי לפעמים חשיבה על בגד אחד משתנה ברגע וצריך לעבור לבגד אחר.

וזה כמובן לא נגמר פה, צריכה גם מאפרת ומעצבת שיער שפשוט יתנו לבנות את הטאצ’ הסופי, צלמת שתאגד פה את הכל יחד לתוצר סופי לתמונה המדויקת כדי שאתן תוכלו לראות את המטפחת ברמה הגבוהה ביותר!

והכי חשוב מי שנמצא איתי ביום כזה זה הצוות האלוף של הסטודיו, שדואגות שהכל יעבוד כמו שצריך עד הפרטים הקטנים, שיהיו לכן סרטוני קשירה צילומי אווירה וכמובן לדאוג שכולנו נהיה ב”וויב” הכי טוב כי אם אין אווירה טובה זה פשוט משפיע על כל היום, והדברים הקטנים זה בעצם הדברים הגדולים באמת! מוזיקה טובה, ארוחת בוקר קלילה וכמובן באמצע היום הפסקה לנשום אוויר להתפנק בצהריים לכל צוות ההפקה ולהמשיך בכל הכוח לסיום היום הקסום הזה!

אז כמו שאתן יודעות אני אוהבת לעשות את הדברים ברמה הגבוהה ביותר והכי גדול ובאיכות הכי טובה שיש! ולכן אני יוצרת ארבע קולקציות בשנה עם קרוב ל-40 מטפחות ו20 טייצים, כדי שבאמת תהיה לכן את האפשרות להתחדש תמיד בהתאם לעונות השנה, חגי ישראל וכמובן השמחות המשפחתיות במהלך השנה.

לסיכום, עיצוב קולקציה עבורי היא חגיגה של יצירה מבחינתי, בכל קולקציה אנחנו משיקות קטלוג ובו מוצגים כל הדגמים החדשים שתמיד יהיו תואמים למגמות האופנה השולטות בעולם! ההפקה מושקעת עם הצוות באמת הכי טוב שיש על טהרת הכוח הנשי!

שלכן,

– אביה ♥ –

Sharing

שתפו

מאמרים נוספים

0
    0
    העגלה שלי
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות

    מה תרצי לחפש?

    Let's Start

    חווית קנייה חדשה

    דילוג לתוכן