משלוח חינם לנקודת שירות בהזמנת 3 מטפחות ומעלה. איתכן גם בימים הקשים, חזקות ביחד!!

מכירות את השיר “פתאום קם אדם בבוקר והוא מחליט שהוא…?”

אז זה מה שעולה לי בראש כשאני חושבת איך לספר את הסיפור האישי שלי,

כשאנחנו קטנות אנחנו חולמות, מדמיינות חושבות מה נהיה כשנהיה גדולות? אולי רופאה, עורכת דין, מורה, אחות ועוד מלא מחשבות של מה אהיה כשאהיה גדולה ? ? ?

אז קצת על עצמי, אביה ששון בת 34, גדלתי בבית שאן, עיירה עם קסם אנושי ומיוחד במינו! נשואה לדוד ואמא ל5 ילדים מדהימים! סיימתי את מסלול התיכון והלכתי ללמוד הנדסת אלקטרואופטיקה בשילוב תואר בפיזיקה, נשמע מפוצץ נכון?

אבל מה שמדהים שכנראה הקול הפנימי שלנו חזק מהכל! לצד החוש הריאלי תמיד עסקתי באמנות אבל כנראה שלא ידעתי כמה זה ציפור נפשי , ואכן בגיל 22, התחלתי לעבוד בתעשייה האווירית, ובמקביל התחלתי לתפור ולעצב מטפחות ולקבל פידבקים מהמשפחה, חברות, סביבה קרובה שהן גם רוצות לרכוש שהן אוהבות וכך העיצוב והתפירה בחיי החל לתפוס מקום מרכזי בחיי היומיום שלי, ביום עובדת בתעשייה האווירית ובלילה מעצבת, כולם התגייסו והיו חלק, בעלי, המשפחה ותוך זמן קצר הבנתי שהתשוקה שלי ליצירה גדול ממני!

וכך ילדונת בת 22, התחלתי את החלום הגדול! עברנו ליפו כדי לחלום בגדול! להיות קרובה לבדים, לחנויות, להריח את האווירה של השווקים, התשוקה שלי לחידוש למשהו מרענן פשוט סחפה אותי להיות קרובה לכל הצבעוניות, הטרנדיות, לתת טא’צ לכל מטפחת שתחדש ותשדרג כל הופעה, וכן בלי להתבייש לצד שמירה על ההלכה עדיין להפגין חוש אופנתי ולתת “וויב” של פאשניטית לכל אחת שרק תרצה!

אז נכון שיפו הייתה מהממת וקסומה ביופיה, אבל ככל שעבר הזמן הרגשתי שאני צריכה לחזור לשורשים, וחזרתי צפונה לעמק המעיינות, ובניתי את ביתי במושב תל תאומים.

ואני חייבת לומר שכנראה לכל דבר יש את הזמן והמקום בשבילו, כי אני מודה שחופש היצירה האמיתי הגיע דווקא בנוף הפסטורלי והרגוע פה, משהו בשלווה נתן לי השראות לעצב את המטפחות הכי ייחודיות בצבעים מרהיבים תוך שהן פרקטיות, נוחות שלא מתפשרות ופשוט גורמות לכולן לסובב ראשים ברחוב!

ולמי שלא ידעה או מכירה, את היסטוריית הבובי אז אני יצרתי והמצאתי לפני שמונה שנים לגמרי לעצמי כדי להקל עלי בקשירת המטפחת שלי, ושוב הפידבקים למוצר הייחודי הזה היו מדהימות! והיום אצלנו בסטודיו יש מגוון רחב של דגמים ייחודים ברמה הכי גבוהה שיש!

אז היצירה לא מפסיקה ועוד אמשיך ואספר על כך בבלוג הבא ואתן להם מקום כבוד משלהם על הטייצים המיוחדים שלנו כי גם להם יש סיפור משלהם,

שלכן,

– אביה ♥ –

Sharing

שתפו

מאמרים נוספים

0
    0
    העגלה שלי
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות

    מה תרצי לחפש?

    Let's Start

    חווית קנייה חדשה

    דילוג לתוכן