קולקציית קפסולת אביב חדשה כאן באתר!! משלוח חינם לנקודת שירות ברכישת  2 מטפחות איתכן גם בימים הקשים, חזקות ביחד!!

אי אפשר בלי צוות התותחיות שלי

אז חשבתי איך אפשר לספר על מאחורי הקלעים של כל המפעל הגדול הזה שצמח לי בין הידיים, בין כל גלגולי הסטודיו – המעברים השינויים וכל מה שביניהם,

והחלטתי לשתף אתכן ב”וויב” של הצוות שאני מחזיקה כדי שהעסק המדהים הזה יעבוד, כי בכל זאת, אומנם אני מעצבת את הקולקציה אך בלי הצוות שנותן לי את הגב שאני צריכה כל הדבר הזה לא היה קורה!

ואכן כדי שעסק כזה יתקיים יש אצלי בצוות מגוון רחב של אנשי מקצוע הכי טובים שיש!

אז בהתחלה כשעוד עבדתי גם בתעשייה האווירית הגענו למצב שבעלי היה אחראי בעסק בזמן שאני עבדתי ביום ועיצבתי בלילה, ואין ספק שבלי העזרה והתמיכה של בעלי לא הייתי מגיעה כל כך רחוק!

ובאמת אחרי חצי שנה אינטנסיבית של שילוב דיי קשוח בין העבודה בתעשייה האווירית לעסק הבנתי שאני צריכה לחשב מסלול מחדש, ולבחור כיוון אחד, ולבנות איתי צוות שיילך איתי באש ובמים לעבר החלום שלי!

וככל שהעסק גדל הבנתי שאני רוצה לדייק טוב יותר את הצוות שיהיה איתי, צוות שיהיה באווירה טובה שייתן לי גב, שיהיה בחשיבה וראש גדול, כי אין כמו עוד מוחות שמפרים את רוח היצירתיות וניהול העסק.

אז נכון שעברנו הרבה שינויים, אבל היום הצוות מורכב מכוח נשי ומדהים! צוות שמלווה אותי יום יום, בשיגעונות, ברעיונות, בהתלבטויות, בישיבות צוות שמפרות את הראש והחשיבה קדימה!

ובאמת לפני שנתיים החלטתי לפנות לעמותת אנוש, עמותה ייחודית ומופלאה לבריאות הנפש, ששידכו לי עובדות מקסימות שמתמודדות עם מגבלה נפשית, חייבת להגיד שמדובר בעובדות מסורות ואיכותיות, והאמת ב”ווויז’ן” שלי אני מאמינה שבתור עסק מצליח אם אפשר לשלב זו ההזדמנות שלי לתרום לחברה ע”י העסקה של נשים עם קשיים ות’כלס אני יכולה לומר בפה מלא שבפועל קרה ההפך , הן כל כך תורמות לעסק ואני ממש מרגישה שזכיתי מההיכרות איתן והעבודה המשותפת. בקיצור זו ההוכחה שלגמרי אפשר לשלב בין תרומה לקהילה לבין עולם עסקים ויזמות.

וכדי לתחזק צוות, חשוב לי תמיד לשמור על אווירה טובה, ולכן אדאג לפנק בסופגניות בחנוכה, בארוחה שווה באמצע יום הפקה וצילומים ויום גיבוש של הבנות יחד כי רק ככה באמת יוצרים אווירה טובה ועסק יכול לעבוד באמת 

אז תכירו – הצוות מורכב מכמה נשים מקסימות שבאמת נותנות את כל הנשמה כדי שאתן תקבלו את היחס, השירות והמענה הטוב ביותר!

אז יש אצלי בצוות גרפיקאית ראשית, מנהלת מכירות ביתיות, מנהלת שיווק וסושיאל ומנהלת מחלקת הזמנות, ותאמינו לי לא משעמם להן לרגע! והן עובדות סביב השעון ופשוט עוזרות לי להגשים את העסק המדהים הזה שנקרא “אביה ששון”!

שלכן,

– אביה ♥ –

Sharing

שתפו

מאמרים נוספים

0
    0
    העגלה שלי
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות

    מה תרצי לחפש?

    Let's Start

    חווית קנייה חדשה

    דילוג לתוכן